www.vilanovadigital.com (202) |  mapa web |  Usuaris registrats  |
agenda |  anuncis classificats |  butlletins |  el temps |  fòrums |   guia online del garraf 
Serveis
 Estàs a: Serveis | Fòrums | Les vostres cartes - Fòrum d'opinió | Missatge
Pàgina d'inici Fòrums, xats, anuncis, agenda, ... Actualitat local i comarcal L'esport local Oci i Cultura Blocs VD
Les vostres cartes - Fòrum d'opinió

Missatges del fòrum |  Missatge nou al fòrum |  Contesta aquest missatge |  Envia per E-mail el missatge

Gossos lliures a la muntanya
 Alex Marimon | 13/01/2010 09:05
Vull denunciar una situació que em trobo des de ja fa temps i que tinc la sensació que cada vegada passa mes sovint. Soc aficionat a la bicicleta de muntanya, i resulta que, en passar per les urbanitzacions del garraf em trobo sovint gossos lliures pel carrer. Sobretot m'ho trobo gairebé sempre a les cases aïllades que hi ha a la pujada de pedres al Montgros Evidentment son de alguna d'aquestes cases, que el deixen lliure o be per algun motiu surt al carrer, i segurament l'amo diu que no fan res, però alguna vegada ja m'han volgut atacar, i d'aqui la meva por. La darrera vegada era un Doberman força gros, i gairebé em provoca una caiguda. No hi ha dret!!

Missatges del fòrum |  Missatge nou al fòrum |  Contesta aquest missatge |  Envia per E-mail el missatge

Respostes al missatge:
 Alex Marimon 13/01/2010 Gossos lliures a la muntanya
xavi 13/01/2010 RE: Gossos lliures a la muntanya
Víctor López Torrent 17/01/2010 RE: RE: Gossos lliures a la muntanya
Avís

VILANOVADIGITAL no assumeix com a pròpies les opinions expressades pels usuaris dels fòrums i no garanteix l'exactitud o certesa de les seves informacions.

En qualsevol cas, VILANOVADIGITAL es reserva el dret de filtrar i publicar els missatges que, de forma directa o indirecta, contravinguin les disposicions de la LSSI (Ley de Servicios de la Sociedad de la Información y de Comercio Electrónico).

Vols anunciar-te?
qui som |  posa't en contacte |  col·laboracions |  estadístiques |  publicitat |  avís legal
inici |  serveis |  actualitat |  esports |  oci i cultura |  blocs i opinió |  temps digital
agenda |  anuncis |  butlletins |  el temps |  enquestes |  fòrums |  guia on line |  RSS
Adherida al codi ètic de Confianza Online   GARRAF NEWS MEDIA, S.L. © 2001-2010